Translate

środa, 12 października 2011

Christmas mugs

Sezon prac świątecznych czas zacząć. Szukałam oryginalnego pomysłu u wujka Google i znalazłam. Oczywiście przeistoczyłam na swój sposób. Do kubków można coś włożyć, poniżej są to bileciki na napisanie życzeń świątecznych, ale może to być kawałek opłatka do podzielenia się z kimś, kto jest zbyt daleko aby to zrobić osobiście czy herbatka na zimowe wieczory....




Kubek czerwony powstał ze starych papierów ILS, a kubek zielony papierki z Galerii Papieru.

5 komentarzy:

  1. super kubeczki tez kiedys taki zrobilam ale w wersji urodzinowej :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te kubeczki właśnie z szablonu od Ciebie, którzy przeleżał chyba już rok. Pomysł świątecznych kubeczków znalazłam w sieci i mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miły świąteczny akcent w październiku :) Świetny pomysł z tym kubeczkiem na niespodziankę

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne i bardzo pomysłowe!!
    Powoli robi się świątecznie na blogach;)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Agawu i Boei- dziękuję, coraz bardziej świątecznie robi się na blogach, więc i ja uwiedziona tą blogową świąteczną atmosferą zaczęłam działać;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń