Translate

niedziela, 3 kwietnia 2011

Podaj dalej

Zapisałam się do wzięcia udziału w zabawie Podaj dalej u Viol.










Zasady zabawy:


1 ) musisz posiadać własnego bloga
2 ) pierwsze 3 osoby, które umieszczą pod tym wpisem komentarz, w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie, otrzymują ode mnie mały, ręcznie robiony upominek, 
który wyślę w ciągu 365 dni , oczywiście miejmy nadzieję ze zdarzy się to szybciej :)
3 ) Ty organizujesz taką zabawę u siebie i dajesz szanse 
trzem osobom na prezent od Ciebie
4 - Każdy blogowicz może 3 razy uczestniczyć w tej zabawie

To jak, pobawi się ktoś ze mną?;)

3 komentarze:

  1. Ja juz wprawdzie raz jestem w zabawie ale chętenie wezmę udział jeszcze raz, miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się i ja życzę miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  3. I ja chętnie wezmę udział w zabawie... po raz 2... :)

    OdpowiedzUsuń